Testerul are aceeași compoziție ca și produsul original. Diferențele constau in: Ambalarea - este făcută în cutii de carton, uneori chiar fără o cutie. Ambalare - identică cu designul standard, dar poate fi de asemenea diferită, de exemplu prin dimensiune, afișarea unor elemente, pentru unele parfumuri nu este furnizat capacul superior al pulverizatorului.
Accesorii de modă și, mai presus de toate, încălțămintea de lux a lui Jimmy Choo sunt legendare în lumea modei. Cu toate acestea, marca a intrat, de asemenea, pe piață în 2011, cu primul parfum de apă de toaletă cu numele corespunzătorJimmy Cho. Această primă a fost iubită de femei din întreaga lume la fel de ușor ca și modelele fermecătoare ale mărcii de renume mondial Jimmy Choo. Feminin și foarte senzual, astfel încât parfumul care a apărut în cooperare cu faimosul parfumier Olivier Polg este descris. O compoziție modernă, fructate-florală și inteligentă de parfum vă va câștiga cu o primă privire la designul unic al sticlei și cu un singur miros.
Explozia de flori și tonuri de fructe, astfel încât se poate caracteriza compoziția parfumată a apei de toaletă, care se bazează pe ingrediente parfumate atent selectate. Treziți-vă partea senzuală datorită tonurilor verzi luxuriante, perelor suculente și aromelor răcoritoare de mandarine. Inima parfumului este dominată de o orhidee care miroase atât de mult încât respirația devine tulbure. Accentele finale sunt o fuziune de patchouli și caramel delicios, dulce. Mă întreb fiecare inimă a unui om cu apă de toaletă Jimmy Choo Jimmy Choo.
_