Ser pentru față Ultimune Power Infusing Concentrate 50 ml + spumă de curățare Clarifying Cleansing Foam 30 ml + alte produse (3)
Deshidratată Revitalizare Nutriție și regenerare Toate tipurile de pieleSer facial de zi Bio-Performance Full Expansion Serum 30 ml + ser facial de noapte Bio-Performance Infill Serum 30 ml
Ridată Lifting si fermitate Piele matură acid hialuronicSer pentru față Ultimune 50 ml + spumă pentru curățarea feței 15 ml + alte produse (2)
Deshidratată Revitalizare Nutriție și regenerareRimel ControlledChaos MascaraInk 11,5 ml + demachiant Instant Eye and Lip Makeup Remover 30 ml
Volum negruCrema de ochi Future Solution LX Eye & Lip Regenerating Cream 17 ml + spuma de curatare Future Solution LX Extra Rich Cleansing Foam 15 ml + crema de fata Future Solution LX Total Protective Cream SPF20 15 ml
Ridată Nutriție și regenerare Pungi si cearcăne Toate tipurile de pieleShiseido este un producător japonez al gamei largi de produse cosmetice pentru față și corp, machiaj și produse pentru păr.
În 1872, fondatorul mărcii Shiseido, Arinobu Fukuhara, a deschis prima farmacie în stil occidental din țara în Tokyo. Această farmacie neobișnuită, care este puternic concentrată pe cercetare și dezvoltare, devine una dintre cele mai mari și mai influente companii japoneze. Shiseido este primul brand care a lansat pudre pentru față în culori bej. De ce este atât de excepțional? La vremea respectivă, japonezii foloseau doar pulbere albă. Brandul Shiseido a început să intre pe piața mondială în anii '60.
Primul parfum Shiseido Zen a fost reformulat în 2007 și este unul dintre cele mai populare parfumuri. Parfumurile mărcilor japoneze sunt adesea foarte ușoare și aerisite, dar acesta nu poate fi exact cazul Shiseido. Printre parfumurile Shiseido, veți găsi parfumuri ușoare și, de asemenea, foarte profunde, care sunt întotdeauna unice și luxoase și merită să aruncați o privire mai atentă. Parfumurile originale Shiseido sunt bijuterii incomparabile înfășurate în sticle elegante.
Rata de satisfacţie: | |
Termen de livrare: | |
Uzabilitatea magazinului: | |
Relaţii cu clienţi: |