Rare, extraordinare, exceptionale - ar fi modul ușor de a descrie parfumurile de nișă. Cuvântul „nișă” în sine este de origine franceză și înseamnă nișă sau colț. Parfumurile de nișă sunt concepute nu numai pentru gurmanzii de parfumuri, ci și pentru persoanele care au deja suficiente parfumuri mainstream, care nu se tem să se îndepărteze de linie și își doresc mult un parfum original.
Parfumurile de nișă contin ingrediente rare, importate din toată lumea, pe care nu le veți găsi în parfumurile obisnuite, cum ar fi irisul de la Grasse, trandafirul de Damasc sau ambergris adevărat. Puteți întâlni chiar și ingrediente neconvenționale, cum ar fi praful de pușcă, motorina sau absintul.
Parfumurile de nisa sunt populare în întreaga lume a celebrităților. Starurile de film, modelele de top sau cântăreții dau faimă acestor mirosuri. De ex Deja în vremurile vechiului Hollywood era foarte popular parfumul Acqua di Parma Colonia de la tradiționala marca de nișă Acqua di Parma.
Dacă doriți să ieșiți din linia parfumurilor obisnuite și să vă simțiți unici, doriti sa detineti o piesă de artă sub forma unei sticle originale de parfum, asigurați-vă că încercați una dintre ele de la noi.
Arta parfumeriei, originalitate, poveste
A face un miros de nișă este ca și cum ai crea o operă de artă care trezește cele mai frumoase sentimente și amintiri din noi. Producția de parfumuri de nișă este o revenire la tradiția meșteșugarilor de parfumuri și fiecare parfum își va dobândi propria poveste unică. Lucrate cu grijă în acest fel, aromele sunt tinute în flacoane de lux care vă vor impresiona la prima vedere. Nu face excepție dacă artistul - producător de sticlă este implicat direct sau nu în crearea unei sticle originale de parfum de nișă.
Tradiția sticlei
Sticla ca recipient pentru utilizarea și conservarea parfumurilor a început să fie produsă în Europa în secolul al XVIII-lea. Sticla universală pentru recipient a fost folosită pentru a pastra mai multe parfumuri. Abia în perioadele Baroc și Rococo, două tipuri de sticlă au venit în prim plan - decorative (realizate în fabrică de sticlă pentru clienții individuali vândute fără parfum) și personalizate (făcute la comandă pentru producătorii de parfumuri) - un pionier ar putea fi considerat René Laliquea al carui prim client a fost François Coty). Înainte ca sticla să devină un obiect de producție în masă la mijlocul secolului al XIX-lea, era o adevărată operă de artă, creată prin diverse tehnici de sticlărie și bogat decorată cu aur sau pietre prețioase.