Testerul are aceeași compoziție ca și produsul original. Diferențele constau in: Ambalarea - este făcută în cutii de carton, uneori chiar fără o cutie. Ambalare - identică cu designul standard, dar poate fi de asemenea diferită, de exemplu prin dimensiune, afișarea unor elemente, pentru unele parfumuri nu este furnizat capacul superior al pulverizatorului.
Compania Ferrari a fost fondată de șoferul auto Enzo Ferrari, care a început ca producător de mașini Ferrari. După al doilea război mondial, marca Ferrari a introdus prima mașină pentru clienții obișnuiți.
Logo-ul caluțul cabrat decorează parfumurile Ferrari pentru bărbați. Ambalajul unor parfumuri este roșu, tipic pentru Ferrari, de exemplu parfumul Ferrari Red.
Parfumurile Ferrari oferă compoziții aromate și picante, concepute pentru bărbați dinamici și eleganți.
Ii acord 3 stele, pentru ca este un parfum care nu se pliaza pe oricine, iar proiectia si performanta nu sunt deloc extraordinare. Cred ca asta e problema la toate produsele Ferrari.
Da
da